כיצד הטכנולוגיה שינתה את התנהגותנו?
הטכנולוגיה מתקדמת בקצב פנומנלי והיא לא מראה שום סימן להאטה. דרך הענפים והשווקים השונים, הטכנולוגיה סייעה לעבוד בכוח העבודה כיום בצורה חכמה יותר. לא רק שאנו עובדים חכמים יותר כמו כוח עבודה גלובלי, אלא אנו מתקשרים ביעילות רבה יותר ואנחנו הופכים להיות יותר פרודוקטיביים בזרימת העבודה שלנו. הטכנולוגיה הפכה לגורם משפיע בחיי היומיום שלנו. אנשים פשוט לא יכולים לחיות בלעדיה. כיום נדיר שמישהו יעזוב את הבית בלי הטלפון הנייד שלו. ואם כן, היית רואה אותם במהירות מתרוצצים הביתה כדי לאסוף את זה.

טכנולוגיית העידן החדש אפשרה לנו לתקשר עם אנשים במרחק של אלפי מיילים משם בלחיצת כפתור פשוטה. מי היה מאמין לפני 30 שנה שנתקדם בקצב שיש לנו?

המבוגר הממוצע מבלה כעת מעל 20 שעות באינטרנט בשבוע. אנשים מבלים זמן כפול מקוונים מאשר לפני עשר שנים. שינוי התנהגות זה נובע בעיקר מעליית האנשים המשתמשים בטאבלטים וסמארטפונים. יש בני נוער שמצליחים לבלות עד 9 שעות ביום ברשת.

איזו השפעה יש לטכנולוגיה חדשה על מוחנו?
יש שני צדדים לכל סיפור ועם טכנולוגיה חדשה, יש את הטוב והרע. הטכנולוגיה שחיקה את הכישורים החברתיים של בני נוער רבים בגלל שטף הטלפונים החכמים והטאבלטים. עליית המחקר בקרב בני נוער יורדת על פי מחקר שנערך על ידי אוניברסיטת מישיגן. במחקר נמצא ירידה של 40% בקרב הסטודנטים בכל הגדרה של אמפתיה בקרב סטודנטים במכללה. זאת לעומת מקביליהם 20 שנה קודם לכן, כאשר הירידה הגדולה ביותר הגיעה לאחר שנת 2000. ליאון ווטסון מטלגרף הרחיק לכת ואמר כי "אפילו דג זהב יכול להחזיק מחשבה עוד יותר".

יש השקפות מנוגדות ביחס לאופן שבו הטכנולוגיה משפיעה על מוחנו. שני מדעני המוח סוזן גרינפילד ודייוויד חלמרס הם בעלי השקפות שונות בעניין. צ'למרס מאמין שטכנולוגיה חדשה שמקלה על חיינו הופכת להיות יותר פרודוקטיבית;

"הטכנולוגיה מגדילה את יכולותינו ומספקת לנו דרכי חשיבה מתוחכמות", הוא ממשיך ואומר "בצורה מסוימת, זו עבודה אוטומטית שהיינו צריכים לעשות לעצמנו בקפידה. זה לוקח את הדברים שהיינו צריכים לעשות במודע ולאט ולגרום לזה לקרות במהירות ובאופן אוטומטי. "

ואילו גרינפילד מעט מתייגע;

כרופא מדעי המוח, אני מודע לכך שהמוח מסתגל לסביבתו, "אם אתה ממוקם בסביבה שמעודדת, נניח, טווח קשב קצר, שאינו מעודד אמפתיה או תקשורת בין אישית, שהיא ממכרת חלקית או כפייתית … כל הדברים האלה יעצבו באופן בלתי נמנע את מי שאתה. העולם הדיגיטלי הוא חסר תקדים והוא יכול להותיר חותם חסר תקדים על המוח. "

עם זאת, שרה בריגס ניסחה זאת בצורה מושלמת כשאומרת שזה לגמרי תלוי בנו כיצד אנו מקבלים את השינויים הטכנולוגיים הללו "בין אם המדיה הדיגיטלית משנה את מוחנו לטובה או לרעה, זו הבחירה שלנו לאפשר או להכחיש את השינוי".

Edtech פורח וזה רק הולך וגדל
הטכנולוגיה החינוכית גדולה מתמיד כיום. בעזרת טכנולוגיה חינוכית, אנשים יכולים למיומנות ולהיות מוכשרים יותר במקצועם. זה הופך לנגיש יותר וחברות בכל העולם מתחילות להשקיע בפתרונות למידה. למידה לא צריכה להפסיק את יום הלימודים באוניברסיטה. זה אמור להיות מחזור רציף. כלים חדשים הופכים את הלמידה במקום העבודה למלהיבה יותר עבור עובדים ומעסיקים כאחד.

פלטפורמות חינוך ומיקרו-למידה מספקות כיום מגוון רחב של קורסים והדרכות מקוונות. חזוי שעד 2019 50% מכל השיעורים יועברו ברשת. מעסיקים התעניינו יותר במדידת שיעורי ההצלחה בהתקדמות העובדים שלהם, ובודקים נקודות נתונים המצביעות על תנועה חיובית. סרטונים הם תכונה פופולרית בפלטפורמות למידה אלקטרונית, כאשר סרטונים בגודל ביס מחליפים שיטות לימוד ישנות. עובדים התארסו יותר לאורך זמן רב יותר. זה הקל על העיכול של מושגים ומידע חדשים.

למידה והמשחק מותאמים אישית ימשיכו להתעצם כאשר האחרונים יתבררו כמעורבים מאוד עובדים. המשחק גם מוסיף יתרון תחרותי לתהליך הלמידה. העובדים ישאפו להשלים משימות מסוימות, להשיג טלאים ואז יתוגמלו על מאמציהם.

מינוף טכנולוגיה זו מספק הזדמנויות חדשות ומרתקות לשינוי יעדים ותוצאות עסקיות. למידה מתמדת תעזור לעובדים להתעדכן בנוף הטכנולוגי המשתנה, ולשמור עליהם לעסוק בעבודתם.

אם אתם מחפשים תוכן מרתק במיוחד כדי לשפר את חווית הלמידה הכוללת של הצוות שלכם, אז מדוע לא ליצור קשר עם צוות המכירות שלנו עוד היום!

זוכר שאתה בן 16 ואובססיבי לחלוטין בגלל איזו להקת רוק? חדר השינה שלך היה מקדש אמיתי ללהקה, עם פוסטרים המכסים את הקירות ומילים מודפסות על תווים דביקים במראה האמבטיה שלך. הלכת לישון כל לילה לשירים שלהם. ואז גילית שסיור מביא אותם לעיירה בקרבתך. זה היה אירוע של פעם בחיים – אבל ההורים שלך פשוט הנידו את ראשם. היה מאוחר מדי / רחוק מדי / יקר מדי, כך שכל מה שאתה יכול לעשות היה לזעוק דלתות במשך חודש ולנגן את תקליטורי הלהקה לילה אחר לילה אחר לילה.

בפעם הבאה שהלהקה סיירה בקרבת מקום היית באוניברסיטה ולא היית צריך את אישור ההורים או את המעלית. אבל כל מה שיכולתם להרשות לעצמך היו מושבים במלבינים או מאחורי הבמה. בטח, היו מסכי HD אדירים כך שניתן היה לראות את הלהקה מקרוב, אך זו כמעט לא הייתה החוויה עליה חלמת.

קדימה קדימה כמה שנים מעכשיו ותאר לעצמך שבמקום להציץ ממושבי הלבנה, אתה יכול להזמין מופע הולוגרפי כמו בחיים ולחוות את הקונצרט כאילו אתה על הבמה, כשהלהקה שרה בדיוק בשבילך.

נשמע כמו מדע בדיוני?

רק לפני מספר שנים זה יכול היה להיות פנטזיה טהורה, אך ככל שהטכנולוגיה התפתחה, דברים רבים שנראו בעבר בלתי אפשריים הם כיום חלק מהנוחיות המודרנית שאנשים מצפים להם על בסיס יומיומי.

מתקדמים לעבר אורח חיים חסר חיכוך
פריצות הדרך הטובות ביותר הטכנולוגיות מכוונות לנוחותיות, ובוודאי שהטכנולוגיה הקלה על חייהם של אנשים. לפני 25 שנה, הפקדת משכורת או ביצוע משיכה במזומן פירושה לצאת לטיול בבנק שלך ולקיים אינטראקציה עם מגדלת הבנק – אי נוחות קלה, לוודא.

אבל בנקים כיום, כשהם מבינים שהם לא רק מוכרים ללקוחות שלהם שירות – אלא חוויה – הפכו את הבנקאות המקוונת לדרך נוחה עבור הלקוחות לבצע עסקאות מהנוחות של הבית שלהם או תוך כדי תנועה עם בנקאות סלולרית. למעשה, לקוחות רבים רואים בנקאות מקוונת בין החידושים השימושיים ביותר באורח החיים. אם לוקחים את זה צעד אחד קדימה, 69 תשעה אחוז מכלל המילניום האירופי מנהלים את כספם באמצעות מכשיר נייד.

מנקודת מבט של חווית לקוח, טכנולוגיות כמו בנקאות מקוונת, הזמנת נסיעות מקוונות ובדיקות טיסה מבטאות תיאבון לתהליכים מיידיים חלקים יותר. אנשים נהנים מביצוע עסקאות באופן מיידי, והענקת חווית לקוח מהממת פירושה הסרת כמה שיותר אי נוחות במהלך מסע הלקוחות.

שיבוש טק – בונים על השיבושים הקטנים
לטכנולוגיה היו השפעות חיוביות רבות גם על חיי המקצוע, והוסיפו נוחות וגורמים לפרודוקטיביות במקום עבודה דיגיטלי יותר ויותר. חידושים בשיתוף קבצים וטכנולוגיות שיתופי פעולה מאפשרים לעובדים לייעל את זרימת העבודה ולהאיץ תהליכים.

חוויות נהדרות רבות מתחילות מאחורי הקלעים עם מסמכים, עמוד התווך של כל עסק. אנו מאמינים כי כל אינטראקציה עם מסמך היא הזדמנות להעניק חוויה טובה יותר. כלים כמו Adobe Document Cloud, הכוללים Adobe Sign, Adobe Scan ו- Acrobat, חוסכים למותגים זמן וכסף ובזרימות עבודה דיגיטליות עוזרים לשפר את חווית הלקוח לקהלים פנימיים וחיצוניים כאחד. אלה מאפשרים להם ליצור במהירות ובקלות קובצי PDF מאובטחים, להפוך חתימות ידניות לחוויות אוטומטיות ולספר דיגיטציה של מסמכים מודפסים ליצירת קבצים הניתנים לחיפוש, לשיתוף וניתנים לשימוש חוזר. באופן זה, מסמכים יכולים להפוך לחלק חשוב בשיפור חוויית הלקוח.

כמו כן, ייעול שיתופי הפעולה והפרודוקטיביות במקום העבודה הם כלי ניהול פרויקטים וכלי תקשורת של צוותים כמו דואר אלקטרוני, העברת הודעות מיידיות, צוותי מיקרוסופט, סקייפ וטכנולוגיות העברת הודעות אחרות – הכל מוערך מאוד בין המחוברים היטב.

ככל שחברות עוברות לכוח עבודה בן אלפיים, שיש להם גישה שונה לחלוטין לביצוע עבודות ממה שעשו הורי התינוקות שלהם, אוטומציה, שיתוף פעולה ושיתוף ידע יהפכו למרכזיים יותר ויותר במקום העבודה הדיגיטלי. מהבהב פעמיים ונראה את "דור הילידים הדיגיטלי", קבוצה הנגמרת עם סמארטפונים ביד, הדורשת חוויות עוצמתיות יותר, מתמשכות, ומותאמות אישית.

הצעדים הבאים בעתיד העבודה
הטכנולוגיה עשתה דרך ארוכה, והפכה את חייהם האישיים והעבודה של אנשים לקלים יותר ומספקת נוחות חסרת תקדים. ככל שההתקדמות בטכנולוגיה תמשיך להתפתח, ציפיות הלקוחות ימשיכו להתפתח גם כן.

אולי הולוגרמה של הלהקה האהובה עליכם בסלון שלכם היא עדיין נחלת העתיד, אבל התמקדות בחוויית הלקוח בימים הקרובים משמעותה הסתכלות על פיתוח טכנולוגיות כמו בינה מלאכותית, מכוניות נטולות נהגים ורובוטים ביתיים – הכל מושגים עתידניים שאנשים מצפים להפוך למציאות.

אילו חידושים עתידיים יעצבו את עתידנו? ראה דוח IDG של אדובי למידע על מאות מנהיגי IT ברחבי אירופה.